0
Košarica

AdBlue tekući aditiv

Što je AdBlue tekućina ?

AdBlue aditiv je aditiv koji smanjuje štetne emisije u atmosferu tijekom rada motora.

Važan je čimbenik za zaštitu okoliša.

Gdje se proizvodi AdBlue tekućina?

AdBlue se proizvodi u tvornicama gnojiva od uree, gnojiva koje se koristi u poljoprivredi.

Tekućinu proizvode i specijalizirane tvornice za proizvodnju AdBlu aditiva.

Koje su osnovne komponente AdBlue tekućine?

Osnovni sastojak je Urea i posebna destilirana voda, koja se proizvodi prema standardima za proizvodnju AdBlue tekućine.

Osnovni sastojak urada mora biti vrlo kvalitetan.

AdBlue je razvijen u automobilskoj industriji kao aditiv koji se koristi u svim dizel motorima s unutarnjim izgaranjem.

Osobni automobili, kombiji, kamioni, autobusi, poljoprivredni strojevi, kombajni, građevinski strojevi imaju ugrađene spremnike aditiva AdBlue u sve novije motore.

Kako funkcionira korištenje AdBlue tekućine?

Pumpa, ventil za ubrizgavanje i računalni sustav osiguravaju da gorivo dobije odgovarajuću količinu aditiva AdBlue.

Računalo izračunava potrebnu količinu na temelju trenutnih uvjeta rada motora i ubrizgava određenu količinu aditiva u gorivo.

Mješavina zraka i goriva tada eksplodira u komori za izgaranje motora, sagorijeva i putuje kroz ispušni sustav.

Proces izgaranja posebno štetnih dušikovih oksida (NOx) pokreće se u DPF filteru-filteru tvrdih čestica.

Pretvara štetne dušikove okside u vodu i bezopasni dušik.

Plinovi na kraju napuštaju ispušni sustav i tako očišćeni od toksičnog dušika doprinose dekarbonizaciji.

Koje standarde ima ugledni proizvođač AdBlue tekućine?

Kvaliteta aditiva ili otopine AdBlue proizvodi se u tvornicama koje zadovoljavaju ISO standarde. EURO 5, EURO 6, ISO 22241-1 22241-2 22241-3 22241-3

Brend je registriran i zaštićen kao zaštitni znak od strane Udruge automobilske industrije u Njemačkoj (VDA)

Kako čuvati AdBlue tekućinu?

Aditiv AdBlue mora se skladištiti u prostorijama s odgovarajućom temperaturom.

Temperatura ne smije biti niža od 10 stupnjeva Celzijevih ni niža od 30 stupnjeva Celzijevih.

Na temperaturama nižim ili višim od ove, otopina gubi svoja svojstva i ne osigurava pretvaranje štetnog dušika u vodu i bezopasni vodik.

Što je važno kod punjenja AdBlue tekućine?

Punjenje spremnika za aditiv AdBlue mora se vršiti tako da ne dođe u dodir s prljavštinom.

Svi uređaji za punjenje, crijeva, pumpe i slično moraju biti napravljeni posebno za točenje AdBlue tekućine.

Time osiguravamo da je rješenje uvijek vrhunske kvalitete i na odgovarajući način štiti prirodu i naše zdravlje.

U pravilu su sve robne marke koje proizvode AdBlue aditiv priznate i međunarodno priznate.

AdBlue tekućina koristi se u svim modernim markama automobila.

Svaki dan je sve više vozila opremljeno ovim sustavom.

Na tržištu postoji mnogo proizvoda koji ne jamče propisanu kvalitetu.

Njihova uporaba povećava mogućnost kvarova.

Rezervni dijelovi koji su sastavni dio AdBlue sustava uglavnom su višeg cjenovnog razreda.

Apsolutno je potrebno održavati sustav i koristiti kvalitetne tekućine.

U praksi postoje servisi koji isključuju sustav AdBlue tekućine.

Cijene takvih zahvata u pravilu su znatno niže od troškova popravka –

Apsolutno ne preporučamo isključivanje ovog sustava, unatoč činjenici da se aranžman na početku čini jeftinim.

Vozilo će se dugoročno povećati

  • Potrošnja goriva
  • Troškovi održavanja
  • Emisije u zrak štetne za zdravlje

Mjerenja ispušnih plinova također će se mijenjati s vremenom i imati strože kriterije.

Trenutno se ne mjeri NOx plin na tehničkim pregledima u Slo.

Kao rezultat toga, moguće su pretvorbe.

Dugoročno su štetni i na kraju će povećati ukupni trošak.

Sve tvornice u proizvodnji poštuju najviše ISO standarde koji osiguravaju najveću moguću kvalitetu.

Motori s unutarnjim izgaranjem imaju EU propisane standarde za količinu štetnih emisija koje su dopuštene tijekom rada.

Svi AdBlue aditivi koji se trenutno mogu koristiti moraju osigurati najmanje sljedeće standarde i odobrenja: EURO 5; EURO 6, ISO 22241-1 ISO22241-2 ISO22241-3 ISO22241-4