NOx senzor PSA CITROEN PEUGEOT EU 9821120980
NOx senzor – sonda za diesel motore
NOx senzor za čišći okoliš i dekarbonizaciju našeg planeta.
Što je NOx senzor – sonda
U osnovi, to je lambda sonda koja očitava količine dušikovih oksida koji putuju kroz ispušni sustav, katalizator i DPF filter.
Izmjerene vrijednosti šalje u središnje računalo, koje utvrđuje jesu li to točne vrijednosti koje vrijede za emisije u okoliš.
Zamjena NOx u bačvi je potrebna kada se posebne metalne prevlake istroše. Ovo je na kraju sonde koja je uvrnuta u DPF filter.
Sonda može biti jedna, kod novijih vozila dvije, osim tri.
Riječ NO x označava oblik dušikovih oksida, NO (dušikov monoksid), NO2 (dušikov dioksid) i N2O (dušikov oksid, poznat i kao "plin za smijeh").
NOx senzor zašto u novijim vozilima?
Kod novijih dizelskih motora pojavljuju se NOx senzori koji mjere količinu krutih čestica koje putuju kroz ispušni sustav i nakupljaju se u jednom dijelu DPF filtera vozila.
Diesel motori imaju višu temperaturu ispušnih plinova zbog temperature izgaranja.
Izgaranje u dizelskim cilindrima rezultat je eksplozije i visokog stupnja kompresije, čime se turbine pune dodatnim zrakom.
Senzor NO x mnogo je veći u ispušnim plinovima dizelskih motora nego benzinskih motora.
Što možemo postići s NOx senzorom?
NOx senzor i svi ostali senzori su uređaji koji pomažu dekarbonizaciji planeta.
Pojava katalitičke redukcije (SCR) u modernim motorima pomogla je smanjiti razine NOx koji se ispuštaju iz ispušnih plinova u zrak.
Tijekom izgaranja oslobađa se nekoliko različitih vrsta NO2 koji putuju kroz ispuh i kroz PDF filter.
Kako je napravljena sonda za NOx?
Sonda za NOx sastoji se od kućišta, spojnih kabela i navojnog priključka
Glavni dio senzora NOx je računalo koje je s jedne strane povezano s DPF filtrom i središnjim računalnim sustavom automobila.
Kućišta su izrađena od aluminijske legure, a nastavak je od čelika.
NOx senzor PSA CITROEN PEUGEOT EU 9821120980
Recenzije
Još nema recenzija.