0
Košarica

Uvjeti korištenja

Uvjeti poslovanja internet trgovine kruno.hr

Uvjeti kupnje u ovoj internet trgovini uređeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot) i međunarodnim kodeksom za e-poslovanje. 
Prilikom registracije u sustav internet trgovine, posjetitelj dobiva korisničko ime i lozinku. Korisničko ime i lozinka određuju i povezuju korisnika s unesenim podacima. Registracijom posjetitelj postaje korisnik i stječe pravo kupnje u internet trgovini. 

Dostupnost informacija
Ponuditelj se obvezuje kupcu uvijek pružiti sljedeće podatke: 

  • identitet tvrtke (naziv i sjedište tvrtke, matični broj),
  • kontakt podatke koji omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon),
  • dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga ponuđena na web stranici mora biti dostupna u razumnom roku),
  • uvjete isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i rok isporuke),
  • sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno navedene, mora biti jasno prikazano da li cijena već uključuje porez i troškove prijevoza,
  • način plaćanja i dostave,
  • vremenska valjanost ponude,
  • rok u kojem je moguće odustati od ugovora, uvjeti odustajanja od ugovora; koliko i koliko kupca košta povrat proizvoda,
  • objašnjenje postupka reklamacije, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za korisnike.


Ponuda artikala
Zbog prirode poslovanja putem svjetske mreže, https://www.kruno.hr ažurira, obnavlja i mijenja podatke ažurno i brzo. Cijene su prikazane samo kao online cijene. Online cijena  je cijena koja vrijedi za online kupnju, cijena je informativnog karaktera i vrijedi tek nakon potvrde dobavljača.

Osobno preuzimanje robe
U posebnim slučajevima pružatelj omogućuje i osobno preuzimanje robe uz prethodni dogovor u trajanju od najmanje 2 radna dana.


Načini plaćanja
Ponuditelj omogućuje sljedeće načine plaćanja:

bankovnom uplatom na TRR trgovine – primjenjuje se online cijena,

uz plaćanje ili kreditnim karticama (maestro/BA, Eurocard/Mastercard, Visa, ) (3% niži popust od online cijene),

Ponuditelj kupcu (korisniku) izdaje račun te po potrebi i upute kako odustati od kupnje i kako vratiti proizvode, ako je potrebno i moguće (pojedine stavke označene su tekstom da nema povrata, otkazivanje ili moguća zamjena). 

Kupoprodajni ugovor (narudžba) pohranjen je u elektroničkom obliku na poslužitelju ponuđača i dostupan je kupcu u svakom trenutku u njegovom korisničkom profilu (Moj profil).

Cijene
Sve cijene uključuju 22% PDV-a, osim ako ovaj podatak nije izričito naveden. Cijene u pravilu vrijede u trenutku predaje narudžbe  i nemaju unaprijed fiksnu valjanost, mogu se promijeniti i tijekom razdoblja narudžbe – u tom slučaju će prodavatelj obavijestiti kupca o promjeni!

Sve cijene su izražene u EUR.
Promotivne ponude vrijede do isteka zaliha.
Prodavatelj zadržava pravo promjene cijena bez prethodne najave.

Cijene su važeće nakon potvrde od strane prodavatelja u slučaju plaćanja gore navedenim načinima plaćanja, pod gore navedenim uvjetima. Unatoč našim naporima da pružimo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da podaci o cijeni budu netočni. U tom slučaju ili u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, ponuđač će kupcu omogućiti odustanak od kupnje, a ujedno će ponuđač kupcu ponuditi rješenje koje će biti obostrano zadovoljavajući. 

Kupoprodajni ugovor (narudžba) između ponuđača i kupca sklopljen je u trenutku kada ponuđač potvrdi narudžbu.

Platne i kreditne kartice
U slučaju plaćanja platnim ili kreditnim karticama na adresi vrijede sljedeći uvjeti:

  • postotak popusta na online cijenu smanjen je za 3 postotna boda (-3%)
  • platitelj (podaci u profilu korisnika) mora biti ista osoba ili organizacija koja je vlasnik platne ili kreditne kartice.

Nakon izvršene narudžbe na www.kruno.hr

nije moguće mijenjati sadržaj naloga ili od konačnog iznosa narudžbe, osim u posebnim slučajevima koje odredi davatelj.

Proces kupnje

  1. Narudžba u redu čekanja: Nakon predaje narudžbe, kupac dobiva obavijest na e-mail da je narudžba primljena u red čekanja. U ovom koraku kupac ima mogućnost otkazati narudžbu unutar jednog sata. Kupac na web stranici davatelja uvijek može dobiti sveobuhvatne informacije o statusu i sadržaju narudžbe.
  2. Narudžba potvrđena: Ukoliko kupac ne otkaže narudžbu, narudžba ide u daljnju obradu, kada davatelj pregleda narudžbu, provjeri dostupnost naručenih artikala i potvrdi narudžbu ili je s razlogom odbije. Ponuditelj može pozvati kupca na njegov kontakt telefon radi provjere podataka ili osiguranja točnosti isporuke. Nakon potvrde narudžbe, ponuđač obavještava kupca e-mailom o očekivanom roku isporuke. Ugovor o kupnji naručenih artikala između kupca i ponuđača u ovoj je fazi neopozivo zaključen.
  3. Roba poslana: Ponuditelj u dogovorenom roku robu pripremi, pošalje io tome e-mailom obavijesti kupca. U navedenom e-mailu ponuđač također obavještava kupca o politici mogućeg povrata robe (ako je samo to moguće), gdje se kupac može obratiti u slučaju kašnjenja isporuke i gdje se kupac može obratiti u slučaju pritužbe.

Pravo na odustanak od kupnje, povrat robe
Kupac može odustati od ugovora o kupnji gotovog proizvoda u roku od 15 dana od primitka robe (ne vrijedi u slučaju kupnje rezervnih dijelova po narudžbi kupca) , koji su prilikom kupnje označeni klauzulom ” Oprez: za ovaj proizvod nije moguće plaćanje pouzećem, potrebno je plaćanje unaprijed. Ovaj proizvod nije moguće vratiti.”. Kupac je dužan pismeno prijaviti na našu adresu. Prilikom odustajanja od ugovora o kupnji gotovog proizvoda (ne vrijedi u slučaju kupnje rezervnih dijelova po narudžbi kupca), u roku od 15 dana od preuzimanja gotovog proizvoda, kupac ne treba dati razlog odustajanja od ugovora. Kupac je dužan robu vratiti neoštećenu, nekorištenu, u čistoj i neoštećenoj ambalaži, u istoj količini i o svom trošku najkasnije u roku od 30 dana (od dana obavijesti o odustajanju od ugovora), a kupac je također odgovoran za troškove pakiranja i poštarine u oba smjera u ukupnom iznosu maksimalno 15.000€. Elektroničke rezervne dijelove u pravilu nije moguće vratiti jer se uvijek kupuju pod uvjetima “otkazivanje, povrat ili zamjena nije moguća”, no iznimno je moguć povrat samo ako sigurnosna kopča nije skinuta , inače se smatra, 

Jamstvo
Roba ima dobrovoljno jamstvo. Jamstvo vrijedi ako se poštuju upute. Kupac se o jamstvu može raspitati kod ponuđača koji će kupcu osigurati ažurne podatke. Detaljniji uvjeti jamstva opisani su u kartici “Jamstvo”. Jamstvo se potražuje kod ovlaštenih servisera za određenu marku.

Reklamacija

Kupac može reklamirati robu u roku od osam (8) dana od kupnje, ako roba nema svojstva koja je prodavatelj izričito obećao, ako je prodavatelj poslao pogrešne proizvode, proizvode u pogrešnoj količini ili boji ili ako proizvodi na bilo koji drugi način odstupaju od narudžbe kupca.

U tom slučaju kupac može zatražiti zamjenu odmah za identičan, besprijekoran proizvod ili u zakonskom roku i pod uvjetima za reklamaciju materijalnog nedostatka.

Činjenična pogreška

Nedostatak je materijalni:
– ako stvar nema svojstva potrebna za njezinu normalnu uporabu ili za promet;
– ako stvar nema svojstva potrebna za posebnu uporabu za koju je kupac kupuje, a koja je prodavatelju bila poznata ili mu je morala biti poznata;
– ako stvar nema svojstva i svojstva koja su izričito ili prešutno ugovorena ili propisana;
– ako je prodavatelj predao stvar koja ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model pokazan samo radi obavijesti.

Prikladnost robe za uobičajenu uporabu procjenjuje se u usporedbi s običnom robom iste vrste i uzimajući u obzir sve izjave prodavatelja o karakteristikama robe koje je dao prodavatelj ili proizvođač, posebno putem oglašavanja, prezentacije proizvoda ili indikacija na sama roba. Na odgovornost za materijalne pogreške primjenjuju se odredbe zakona kojim se uređuju obvezni odnosi.

Članak 37.a (1) Potrošač može ostvariti svoja prava iz materijalnog nedostatka ako o nedostatku obavijesti prodavatelja u roku od dva mjeseca od dana kad je nedostatak otkriven. (2) U obavijesti o pogrešci potrošač mora pobliže opisati pogrešku i omogućiti prodavatelju da pregleda artikl. (3) Potrošač može o nedostatku artikla obavijestiti prodavatelja osobno, o čemu mu prodavatelj mora izdati potvrdu, ili istu dostaviti prodavaonici u kojoj je stvar kupljena ili predstavniku prodavatelja s kojim je sklopio ugovor.

Članak 37.b (1) Prodavatelj ne odgovara za materijalne nedostatke robe koji se pokažu nakon isteka dvije godine od isporuke stvari. (2) Ako je predmet ugovora između prodavatelja i potrošača rabljena stvar, prodavatelj ne odgovara za materijalne nedostatke robe koji se pokažu nakon isteka godine dana od isporuke stvari. (3) Smatra se da je nedostatak na stvari postojao već u trenutku predaje, ako se pojavi u roku od šest mjeseci od predaje.

Članak 37.c (1) Potrošač koji je ispravno obavijestio prodavatelja o nedostatku, ima pravo od prodavatelja zahtijevati:
– otklanjanje nedostatka na robi ili
– povrat dijela plaćenog iznosa razmjerno iznosu nedostatak, ili
– zamijeniti robu s nedostatkom novom, besprijekornom robom ili
– vratiti plaćeni iznos. (2) U svakom slučaju, potrošač također ima pravo zahtijevati od prodavatelja naknadu štete, a osobito naknadu troškova materijala, rezervnih dijelova, rada, prijenosa i prijevoza proizvoda, koja nastane uslijed ispunjenja obveze iz prethodnog stavka ovoga članka. (3) Prava potrošača iz stavka 1. prestaju protekom dvije godine od dana kada je prodavatelja obavijestio o materijalnom nedostatku.

Tvrtka je dužna pisanim putem odgovoriti na zahtjev potrošača najkasnije u roku od osam dana od primitka istog, ako osporava postojanje nedostatka na robi ili nepravilnosti u pruženoj usluzi.

Dostava
Ponuditelj će robu ili uslugu isporučiti u dogovorenom roku. Ugovorni partneri za dostavu paketa su GLS i Pošta Slovenije, no ponuđač zadržava pravo odabrati drugu dostavnu službu, ukoliko će na taj način moći učinkovitije izvršiti narudžbu.

Uz iznos na računu, kupac plaća proviziju za plaćanje posebnom uplatnicom koju naplaćuje Pošta Slovenije/GLS. Iznos provizije je 1,20 EUR. Cijena poštarine u web trgovini vrijedi za dostavu unutar Slovenije, za ostale države potrebno je provjeriti cijenu kod ponuđača – pošaljite upit na prodaja.avtonetonline@gmail.si.
 
Sigurnost
Davatelj koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranjivanja osobnih podataka i plaćanja. U te svrhe pružatelj koristi 128-bitni SSL certifikat izdan od strane ovlaštene organizacije. Za sigurne autorizacije i transakcije kreditnim karticama brine se tvrtka Halcom dd Autorizacije kreditnih kartica rade se u realnom vremenu uz trenutnu provjeru podataka iz banaka. Podaci o kartici ne bilježe se na poslužitelju pružatelja usluga.


Komunikacija
Ponuditelj će kontaktirati korisnika putem daljinske komunikacije samo ako se korisnik tome izričito ne protivi. Oglasne elektroničke poruke sadržavat će sljedeće komponente: poruke će biti jasno i nedvosmisleno označene kao oglasne poruke, pošiljatelj će biti jasno vidljiv, različite kampanje, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve. Također će biti jasno definirani uvjeti sudjelovanja u njima, jasno će biti predstavljen način odjave od primanja oglasnih poruka, pružatelj će izričito poštovati želju korisnika da ne prima oglasne poruke.

Mišljenja / komentari korisnika 
Mišljenja ili komentari korisnika te recenzije proizvoda koje napišu kupci dio su funkcionalnosti trgovine, a namijenjene su zajednici korisnika. Ponuđač omogućuje svakom registriranom korisniku trgovine da napiše mišljenje, a ponuđač ih pregledava prije konačne objave. Ponuditelj neće objavljivati ​​mišljenja ili priloge koji su na bilo koji način uvredljivi, opsceni ili, po mišljenju davatelja, ne donose korist drugim korisnicima i posjetiteljima.

Slanjem mišljenja ili komentara korisnik se izričito slaže s uvjetima korištenja te dopušta ponuđaču objavu dijela ili cijelog teksta u svim elektroničkim i drugim medijima. Davatelj ima pravo koristiti sadržaj neograničeno vrijeme i za bilo koju svrhu koja je u njegovom poslovnom interesu, uključujući objavu u oglasima ili drugim marketinškim komunikacijama. Autor mišljenja ujedno izjavljuje i jamči da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava na pisana mišljenja i komentare, te da ta prava neisključivo i na neodređeno vrijeme prenosi na davatelja. 

Oglasne poruke za brigu o djeci
bit će jasno vidljive (uzimajući u obzir dob) i jasno odvojene od igara i natjecanja. Svaka komunikacija namijenjena djeci bit će primjerena dobi i neće iskorištavati dječju pouzdanost, nedostatak iskustva ili osjećaj odanosti. Davatelj ne smije prihvatiti narudžbu od nekoga za koga zna ili sumnja da je dijete bez izričitog dopuštenja njegovih roditelja ili skrbnika. Davatelj ne smije prihvatiti nikakve osobne podatke koji se tiču ​​djece bez izričitog dopuštenja njihovih roditelja ili skrbnika. Isto tako, pružatelj ne smije predati podatke dobivene od djece trećoj strani, osim roditeljima ili skrbnicima. Davatelj ne smije nuditi besplatan pristup proizvodima ili uslugama koji su štetni za djecu.

Izjava o odricanju
od odgovornosti Ponuditelj se trudi osigurati ažurnost i točnost podataka objavljenih na njegovim stranicama. Unatoč tome, karakteristike artikla, rok isporuke ili cijena mogu se promijeniti tako brzo da ponuđač ne uspije ispraviti podatke na web stranicama. U tom slučaju ponuđač će obavijestiti kupca o promjenama te mu omogućiti odustajanje od narudžbe ili zamjenu naručenog artikla. 

Ponuditelj nije odgovoran za sadržaj mišljenja o člancima koje su napisali posjetitelji. Davatelj mišljenja pregledava prije objave i odbija ona koja sadrže očite neistine, obmanjujuća su ili uvredljiva. Ponuditelj nije odgovoran za podatke u mišljenjima te se odriče svake odgovornosti proizašle iz podataka u mišljenjima. Iako se ponuđač trudi osigurati točne fotografije prodajnih predmeta, sve fotografije treba shvatiti kao simbolične. Fotografije ne jamče karakteristike proizvoda.

Pritužbe i sporovi
Ponuditelj se pridržava važećih zakona o zaštiti potrošača. Ponuditelj se svim silama trudi ispuniti svoju dužnost uspostaviti učinkovit sustav rješavanja prigovora i odrediti osobu s kojom, u slučaju problema, kupac može kontaktirati telefonski ili e-mailom. Postupak prigovora dostupan je na web stranici, jednostavan za korištenje i povjerljiv. Ponuditelj će u roku od pet radnih dana potvrditi da je zaprimio prigovor, obavijestiti kupca koliko dugo će isti trajati te ga obavještavati o tijeku postupka. Ponuditelj je svjestan da je bitno obilježje potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja, njegova nerazmjernost između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova koji nastaju u rješavanju samog spora. To je ujedno i glavna prepreka potrošaču da ne pokrene spor pred sudom. Stoga pružatelj ulaže sve napore da   

Fotografije i opisi na web stranici

Za sve fotografije korištene u internetskoj trgovini dobili smo pismeno dopuštenje proizvođača i dobavljača. To uključuje fotografije proizvoda i fotografije u promotivne svrhe. Fotografije naslovnice kupuju se pod odgovarajućom licencom od Envato Pty Ltd (https://photodune.net/).

Opisi na stranici su informativni i saželi smo ih prema specifikacijama proizvođača. Ne jamčimo za točnost opisa i fotografija. Trudimo se što bolje prevesti opise na slovenski jezik. Za točan opis kontaktirajte nas prije kupnje.